Magnat Monitor 1000 vloerspeaker / zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magnat Monitor 1000 vloerspeaker / zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MagnatFreak 17-10-2008

Ik heb nu sinds een week de Magnat Motion 1000 in huis.
Ik ben zeer tevreden met deze set, ze spelen nu nog over mijn 15 jaar oude technics versterker van 50W continu per kanaal en dit klinkt nu al fantastisch. Ik ben het niet eens met de critici die zeggen dat er geen uitgebalanceerd klankbeeld uit deze speaker komt. In december komt er een Yamaha RX-V663 receiver en dan verwacht ik dat het helemaal feest is.
Ik ben gewoon zeer tevreden met mijn speakers.

zwier 10-08-2008

ik heb 2maand geleden de magnat motion 1000 gekocht voor 200euro die zijn vergelijkbaar met de monitor 1000 ik moet je zeggen dat ik blij verrast ben door het geluid en de prijs
wat een stukje kwalliteit voor weinig
ik ben er erg blij mee

ed64 14-07-2008

Deze luidsprekers een aantal maanden in huis gehad. Het midden gebied van deze luidsprekers vond ik niet nogal schel klinken en te overheersend. Hoge tonen waren in mijnoptiek iets te zachtjes. Bassen niet meer dan redelijk. Ondanks de lage prijs en impossante uitelijk vond ik ze beneden peil. Probeer maar is de mordaunt short 914i avant.
Hier worden deze speakers, gezien de prijs, als een goede allrounder beoordeeld.

Rogier66 19-01-2008

Onlangs een setje Monitor 1000 voor een belachelijk goedkope prijs in de uitverkoop kunnen kopen. Mijn vorige speakers (Mission 733i) hadden na vele jaren trouwe dienst de geest gegeven.
Op voorhand denk je dat voor dat geld niets fatsoenlijk te krijgen is... enfin, evengoed proberen dacht ik.
Terwijl mijn budget vele malen hoger was dan wat ik uiteindelijk heb uitgegeven.

De winkel had dezelfde setup als thuis voor mij in een luistercabine opgesteld met daarnaast nog wat andere merken speakers (beduidend duurdere varianten) om te vergelijken. Mijn setup thuis allen van Yamaha Receiver RX-V1700/DVD S-1700 en CD DCX-497 met 4 effect speakers van Canton CD10 Mark II en een subwoofer van Yamaha YST-SW515. Alles bekabeld met v/d Hul voor de nieuwsgierigen.

Ik had natuurlijk wat eigen luistermateriaal meegenomen en om een lang verhaal kort te maken is het erop neergekomen dat ik de Magnat speakers mee naar huis nam. Wat erg leuk is om te vertellen is dat de verkoper op voorhand erg sceptisch was over mijn keuze (vandaar dat hij wat andere speakers erbij op had gesteld... had hij vooraf ook maar alvast geluisterd) maar na het luisteren heeft hij zelf ook een set gekocht.

De bovengenoemde combinatie is voor zowel stereo als video erg goed te noemen en ik denk dat na deze review heel wat commentaar zal losbarsten.
Idd... smaak is smaak. Maar sinds alles aangesloten is zijn al heel wat mensen over de vloer geweest en op voorhand dacht het overgrote deel zo iets van ja... het zal wel maar na het luisteren (en kijken) was echt iedereen sprakeloos en heb ik zelfs de rekening moeten laten zien want het overgrote deel geloofde het niet. Helaas voor hun want de speakers zijn schijnbaar nergens meer te krijgen ???!!!

johan koster 01-01-2008

deze boxen heb ik per 4 gekocht en gekoppeld aan de sony dg300 reciever en moet zeggen:mooiste geluid wat ik ooit heb gehoord,ook met digital surround en dts.
totaal geen vervorming,ook niet als de buren meetrillen.
Ik was al een magnat-fan,maar deze zuilen overtreffen alles!
superdegelijk en mooi afgewerkt,voor dat geld koop je niets zo geweldigs.
voor de die-hards: wel rubbers of spikes onder de zuilen plaatsen,anders trilt het laminaat los.....